Mi a farnc ez?

A blog.hu-s változat az INTERNETDETEKTÍV teljes taralmának kivonatos lenyomata.

Videócsatorna

Mikrodekektív

Dokumentumok

Nincs megjeleníthető elem

Sajtóközlemény

Nincs megjeleníthető elem

Akció

Tartalom

Nincs megjeleníthető elem

Műsorok

Utolsó kommentek

A kávéfőző, a Tesco, a Gelka és a garancia

2009.06.03. 11:27 | félig nigger | Szólj hozzá!

Címkék: tesco garancia gelka kávéfőző

Azzal kezdeném, hogy vásároltam egy DYRAS kombi kávéfőzőt (ill. hármat egymás után) 2008-07-25-én. Nos a harmadikkal sem volt szerencsém, mert néhány hónap után nem engedte le a vizet, nemhogy a kávét.

Visszavittem a TESCO áruházba, ahonnan elküldték a GELKA FERNCVÁROSI KFT-be (Lónyai u. 47-49.). Miután a vízkőoldás és ecetezés után úgy vágták le a tetejét, hogy  majdnem a szemem látta kárát, közölték velem fizessek több mint négyezer forintot, mert magamnak köszönhetem, hogy így jártam, hisz nem olvastam el a használati utasítást és nem vízkő-oldóztam (megjegyzem, két hét után már szükséges volt).

Elmondtam, hogy eceteztem is, na azt nem szabad - mondták, és fizessek. A gép megérkezett és én fizettem az akkor öt hónapos gépre. Nagyon dühös voltam és bevágtam a kamrába. A garancialevél meg valószínű dobozostól ki is dobtam. Egyébként folyamatosan hazudtoltak meg, amikor próbáltam elmondani, hogy milyen rendszerességgel kellett vízkő-oldózni.

Most pár hete elővettem a gépet és természetesen az Ő általuk végzett munka semmit sem ér, mert napokon keresztül ismét fél liter vízkő-oldó elhasználásával, egy csepp vizet sem enged át. Elmentem a TESCO áruházba elkértem a jegyzőkönyv másolatát (még mindig garanciális a gép). Felhívtam  a GELKÁT és kértem, hogy adjanak e sajnálatos eset után egy csere levelet. Nem írom le a reakciót.

A hülye megint én vagyok, és miért nem eceteztem??!! Szó sem lehet róla, hogy Ők ilyet adjanak, és Ők jó munkát végeztek (Ha rajtuk múlik kávéról már leszoktunk). Vettem egy másik fajta gépet, de mégis bosszant, hogy 12-13 ezer forintot más hanyagsága miatt ki kell dobjak. Végül elszakadt  a cérnám a jóemberrel, a becsületes munkavégzővel szemben, és azt ordítottam, hogy írok a fogyasztóvédelemnek. Rajta tegye meg, és innen már ordítozás következett, majd a "megértő "férfiembernek lecsaptam a telefont. Mit tehetnék? Nagyon sok atrocitás ért már több tízezer forint értékben, de most nagyon dühös vagyok, miért nem véd engem senki, és miért hazudtolnak meg folyamatosan. Amennyiben nem garanciális, úgy sem kérek ilyesmit. A Tesco is széttárja kezét, és…

Sz. Mária, Siófok

(Név, telefonszám, cím az Internetdetektívnél.)

A bejegyzés trackback címe:

https://internetdetektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr901160894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása