Mi a farnc ez?

A blog.hu-s változat az INTERNETDETEKTÍV teljes taralmának kivonatos lenyomata.

Videócsatorna

Mikrodekektív

Dokumentumok

Nincs megjeleníthető elem

Sajtóközlemény

Nincs megjeleníthető elem

Akció

Tartalom

Nincs megjeleníthető elem

Műsorok

Utolsó kommentek

Allianz: bankkártyás biztosításkötés átveréssel?

2009.06.18. 13:28 | félig nigger | Szólj hozzá!

Címkék: online akció kedvezmény átverés fizetés allianz

Na igen, nem tudjuk még, hogy ez egyszeri alkalom vagy állandó eljárás. Ha az, akkor így próbálja az Allianz a meghirdetett 10 százalékos internetes, online fizetés kedvezményét megspórolni. A recept: az online fizetéskor a bankkártyáról leemelik a biztosítás árát, de a szerződés nem jön létre, a személyes ügyintézéskor viszont már nem érvényes a kedvezmény, merthogy már nem online történik. Szép nem? Utánajárunk…

Íme a panasz:

Tegnap,  2009. június 17-én, 13:10 -kor utasbiztosítást szerettem volna kötni az interneten keresztül, az Allianz Hungária Biztosító Zrt. honlapján, mivel úgy hirdetik, hogy online biztosítás kötés esetén 10 % engedményt adnak a biztosítás árából.

Bankkártyás fizetési módot választottam, a bankkártyámról azonnal leemelték a Platina biztosítás díját: 4. 805.- Ft-ot, ennek ellenére a gép azt jelezte vissza, hogy szerződéskötés nem jött létre.

Azonnal felhívtam a a Call-Centert, ahol azt az utasítást kaptam, hogy tiltassam le az utalást a bankomnál, de már sajnos késő volt. Felkerestem a helyi Allianz képviseletet is, ahol bejelentettem panaszomat, valamint szerettem volna ott megkötni az utasbiztosítást, de közölték velem, hogy ebben az esetben nem vehetem igénybe a 10 % kedvezményt.

Felháborítónak tartom, hogy a 10 % kedvezményt csak online foglalás esetén vehetem igénybe, és ha szeretném is így igénybe venni, leemelik a pénzt a bankszámlámról, de a szerződés nem jön létre. Ez a fajta reklámfogás az ügyfelek becsapása, mivel hiába próbáltam meg interneten keresztül, online megkötni a biztosítást, nem kaptam semmi, csak a pénzemet emelték le! A jövőben, hogy ez senkivel soha többet ne fordulhasson elő, korrektebb lenne, ha ugyanazon feltételekkel a biztosító irodájában is meg lehessen kötni a szerződéseket.

Mivel én június 22-én elutazom a családommal, ezennel kénytelen vagyok az irodában, 10 %-kal drágábban megkötni a biztosításunkat. Mellesleg megjegyzem, hogy miután ennyi bosszúságot és plusz munkát okoztak nekem, az lett volna a minimum, hogy az irodában is megköthetem 10 % kedvezménnyel a biztosítást.

(…) Munkámból kifolyólag naponta vásárolok repülőjegyeket az interneten keresztül, igaz külföldi oldalakon, ilyen még soha nem fordult elő velem! Valószínűleg az Allianz oldalán van valami rosszul beállítva, de mindenesetre ilyen probléma esetén egy kicsit segítőkészebbek is lehettek volna.

Szíves ügyintézésedet előre is köszönöm és kérlek, hogy tájékoztass az ügy kimenetelét illetően.

Üdvözlettel:
S. M.

(Név és elérhetőség az Internetdetektívnél)

Dokumentum (banki kivonat) megtekinthető itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://internetdetektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr231193202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása