Mi a farnc ez?

A blog.hu-s változat az INTERNETDETEKTÍV teljes taralmának kivonatos lenyomata.

Videócsatorna

Mikrodekektív

Dokumentumok

Nincs megjeleníthető elem

Sajtóközlemény

Nincs megjeleníthető elem

Akció

Tartalom

Nincs megjeleníthető elem

Műsorok

Utolsó kommentek

Modern autókereskedés: se autó, se befizetett autóár

2009.06.11. 10:56 | félig nigger | 1 komment

Címkék: mazda autó átverés d&w

Első olvasatra megáll az eszünk, aztán újraolvastuk a panaszt, és megint. Gyorsan – e panasz megjelenésével egy időben – megkeressük az autókereskedést, hátha csak merő félreértés ez az egész. Ha nem, akkor folytatjuk az illetékes hatóságoknál. Hamarosan többet…

Íme a panasz:

Vásároltunk egy Mazda 6-os gépkocsit a budapesti Mazda D&W kereskedésben május 7-én amit akkor nem adtak át azzal az indokkal, hogy az autó készletfinanszírozott, így a forgalmi engedély a banknál van és egy hét amíg kiváltják. Eddig rendben is volt az ügy, kicsit kételkedtünk, de megnyugtattak, hogy ők nem egy "kavicsos kereskedés" és minden rendbe lesz.

Eltelt 1 hét aztán kettő, írtunk egy újabb adásvételit, mert közben lejárt a 15 nap, aztán megint idegőrlő várakozás. Megint lejárt a 15 nap, megint egy újabb adásvételi meg egy nyilatkozat, amelyben kijelentik, hogy 5 napon belül átadják az autót vagy visszafizetik az autó árat kamatostól, de amikor június 5-én bementünk a kereskedésbe, sajnálattal közölték, hogy még mindig nincs semmi előrelépés az ügyben, és a tulajdonos Végh Sándor nem hajlandó visszafizetni a befizetett összeget még akkor sem, ha azelőtt egy héttel nyilatkozatba foglalták, hogy vagy autó vagy pénz.

Sajnos most nagyon tanácstalan vagyok, kérem segítsenek.

Köszönettel,
K. Levente

(Teljes név + elérhetőségek az Internetdetektívnél.)

A bejegyzés trackback címe:

https://internetdetektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr881178380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsanér 2009.07.25. 15:19:03

Üdvözlöm!
Én pont ugyanígy jártam, pont itt. 2009.04.29-én tettem le a foglalót, és 2009.04.29én fizettem ki az autó teljes vételárát. A mai napig nincs autóm, de már egy zsák pénzt költöttem pluszba ügyvédre, és ezzel sincs előrelépés. Szívesen felvenném Önnel a kapcsolatot, illetve az internetdetektívnek is szívesen megadnám az adataimat, hogy az én ügyemben is érdeklődjenek, mert úgy hallottuk, hogy a nyilvánosság előremozdítja az ügyet.
Én egy mazda 6-os gépkocsit vásároltam, és ugyanezzel az indokkal kellett várnom egy hetet. Aztán mégegyet, aztán ígéretet kaptam, ha várok még egy hetet, lecserélik az olajat. Állítólag meg is tették, aztán ígértek kamatot a befizetett pénzem után ha várok még egy hetet, majd munkanaponként 15e Ft kötbért. Erről mind hivatalosan aláírt, pecsétes papírom van. Aztán valami véletlen folytán elcsíptem a főnököt, Végh Sándort, aki szintén írásba adta, hogy június 25én megkapom az autómat. Nem kaptam meg azóta se. Ügyvédet fogadtam, a tulajdonos nem jött el, jött helyette állítólag egy baráti ügyvéd, aki csütörtökre ígért változást. Csütörtökön én kuncsorogtam telefonon, hogy mi van, közölte ő kiszállt. Másnap elmentem, hogy P-s rendszámmal elhozom az autót, nem engedték, azonban a kiszállt ügyvédtől, jött a telefon, hogy ne menjek a rendőrségre, újra írásba adják, hogy az enyém az autó, hétfőn. Hétfőn semmi, szerdán mondtam, hogy csütörtökön vagy pénteken kell az aláírt papír, mert tényleg rendőrség nyilvánosság. Pénteken megy a telefon, ügyvéd közli, hogy ő most megy a balatoni nyaralójába, úgyhogy semmi.
BÁRMILYEN MEGOLDÁS ÉRDEKEL!!!!
A pofátlanságnak is van határa. Minden dokumentumon pecsét és aláírás van. Végh úr bújkál, nem lehet elérni, telefonszámát nem adják ki.
MAZDA AUTÓ D&W Kerepesi út...... ide csak az menjen, akinek nem kell autó!!!!
süti beállítások módosítása