Egyenként kis, tömegesen nagy üzlet a mobilra letölthető, általában 700-1000 forintos játékbiznisz. De mi történik, ha letöltés közben a kapcsolat megszakad, de a pénzt már leszívta a szolgáltató? A semmiért.
Frissítés - 2007.05.21:
A problémáról az alábbi mailt küldtük el a T-Mobile ügyfélszolgálatának (próbálkoztunk élő alkalmazottal is kapcsolatba kerülni, de nem sikerült túljutnunk a tájékoztató hangüzenetek labirintusán; hasonló problémával kapcsolatban esélyünk sincs arra, hogy jó gombot nyomjunk az automatának).
Üdvözletem,
a 06/30-xxx.xx.xx-es számú Domino-előfizető vagyok, s május 17-én megpróbáltam letölteni telefonomra egy 724 forintos játékot (Brothers in Arms), de miután a szolgáltató leszívta számlámról a játék árát a kapcsolat megszakadt, s a letöltést nem tudtam folytatni.
Mi az eljárás ilyen esetben? Számlám visszakövetésével a kifizetés tényét ellenőrizni tudják, s mivel fizettem, érdeklődnék, hogy hogyan férhetnék hozzá a játékhoz? Amennyiben ez nem lehetséges, miként és mikor írják jóvá a nem teljesített szolgáltatás árát a Domino-számlámon? Miként járjak el, hogy ez megtörténjen?
A mihamarabbi válasz reményében, köszönettel,
Gipsz Jakab (ez itt álnév, az eredeti levélben létező!)
Frissítés - 2007.05.22.:
A T-Mobile honlapján azt ígérik, hogy egy (1) napon belül válaszolnak a mail-es megkeresésekre is. Igaz, jött válasz egy napon belül, de csak arról értesítettek, hogy az üzenetet megkapták. Egyelőre semmi érdemi… Íme a levél:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük levelét, melyre hamarosan válaszolunk. Addig is türelmét kérjük!
A leveleket munkaidőben (hétfőtől csütörtökig 8:00-tól 16:40-ig, pénteken 8:00-tól 15:50-ig) dolgozzuk fel, így amennyiben a megkeresésében foglaltak azonnali intézkedést igényelnek, kérjük, keresse telefonos ügyfélszolgálatunkat! Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére a hálózatunkból díjmentesen hívható 1430, vagy az (1) 265-9210 telefonszámokon.
Üdvözlettel:
T-Mobile Ügyfélszolgálat
Frissítés - 2007.05.23.:
Telefonon értesítettek arról, hogy a T-mobile azonosította szerverén a sikertelen játékletöltés tényét, igaz, nem május 17-re, hanem 14-re. Megkérdezték, hogy hol történt a játékletöltés kezdeményezése. A mozgó HÉV-en, Cinkota környékén - mondtam. A problémát továbbítom az “illetékeshez” - közölte az ügyintéző -, és türelmet kért. Tájékoztatni fognak majd a válaszról (megoldásról?)…
(Folytatása következik - figyelj!)
Utolsó kommentek